Chief Executive Officer
HR-Consulting
№14966045, 19 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Compania se specializează în furnizarea de soluții complexe și personalizate în domeniul asigurărilor.
Responsabilităţi:
Asigurarea înregistrării legale, obținerea licențelor necesare pentru operare și asigurarea infrastructurii necesare pentru funcționare;
Elaborarea unei strategii eficiente de intrare pe piață, adaptată specificului locali, inclusiv stabilirea obiectivelor și alocarea resurselor necesare;
Conducerea și motivarea personalului, asigurarea eficienței operaționale și îndeplinirea obiectivelor;
Coordonarea relațiilor cu clienții companiei, păstrează relații pozitive și de succes între companie și clienți;
Monitorizarea performanței și ajustarea strategiilor în funcție de feedback-ul pieței și de rezultatele obținute;
Implementarea unui sistem de raportare financiară care să asigure transparența și conformitatea cu reglementările locale.
Cerințe:
Diplomă de licență economie, finanțe, drept sau alt domeniu corespunzător;
Experiență în industria asigurărilor, cu o evoluție în funcții de conducere;
Cunoașterea fluentă a limbilor: engleză, română;
Abilitatea de a gestiona schimbările și de a implementa noi procese și sisteme într-un mod eficient;
Abilități de utilizare a calculatorului MS Office la nivel avansat.
Beneficii:
Salariu negociabil cu o schemă de bonusuri bazată pe rezultate;
Program de lucru flexibil;
Libertate semnificativă de acțiune pentru a dezvolta compania în conformitate cu practicile socio-economice și de afaceri locale din Moldova;
Oportunitatea de a conduce și dezvolta o afacere în creștere, cu potențial de extindere.
Cei interesați pot să trimită CV-ul la adresa de e-mail: tv90@search4staff.com. Pentru detalii: 060 422 844
Vor fi contactate doar persoanele selectate. E-mail: tv90@search4staff.com
Call: 060 422 844
Responsabilităţi:
Asigurarea înregistrării legale, obținerea licențelor necesare pentru operare și asigurarea infrastructurii necesare pentru funcționare;
Elaborarea unei strategii eficiente de intrare pe piață, adaptată specificului locali, inclusiv stabilirea obiectivelor și alocarea resurselor necesare;
Conducerea și motivarea personalului, asigurarea eficienței operaționale și îndeplinirea obiectivelor;
Coordonarea relațiilor cu clienții companiei, păstrează relații pozitive și de succes între companie și clienți;
Monitorizarea performanței și ajustarea strategiilor în funcție de feedback-ul pieței și de rezultatele obținute;
Implementarea unui sistem de raportare financiară care să asigure transparența și conformitatea cu reglementările locale.
Cerințe:
Diplomă de licență economie, finanțe, drept sau alt domeniu corespunzător;
Experiență în industria asigurărilor, cu o evoluție în funcții de conducere;
Cunoașterea fluentă a limbilor: engleză, română;
Abilitatea de a gestiona schimbările și de a implementa noi procese și sisteme într-un mod eficient;
Abilități de utilizare a calculatorului MS Office la nivel avansat.
Beneficii:
Salariu negociabil cu o schemă de bonusuri bazată pe rezultate;
Program de lucru flexibil;
Libertate semnificativă de acțiune pentru a dezvolta compania în conformitate cu practicile socio-economice și de afaceri locale din Moldova;
Oportunitatea de a conduce și dezvolta o afacere în creștere, cu potențial de extindere.
Cei interesați pot să trimită CV-ul la adresa de e-mail: tv90@search4staff.com. Pentru detalii: 060 422 844
Vor fi contactate doar persoanele selectate. E-mail: tv90@search4staff.com
Call: 060 422 844
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено