Coordonator/coordonatoare a programelor de instruire

AO Centrul pentru Educație Antreprenorială și Asistență în Afaceri №9590937, 21 октября 2020
Город: Кишинев
Образование: Высшее
Опыт работы: Более 5 лет
Зарплата: Не указана
График: Полный рабочий день
Termeni de Referință


Tipul contractului: Contract de muncă pe perioadă determinată
Data limită de depunere a dosarului: 28 octombrie, 2020


A. CONTEXT
CENTRUL PENTRU EDUCAŢIE ANTREPRENORIALĂ ŞI ASISTENŢĂ ÎN AFACERI (CEDA) este o asociație obștească, care promovează formarea și valorificarea competentelor profesionale si a spiritului antreprenorial prin implementarea programelor privind educația antreprenorială, ghidarea/proiectarea carierei și formarea cadrelor didactice în aceste domenii. În același context, CEDA promovează bunele practici, istoriile de succes și imaginile pozitive ale antreprenorilor, contribuind în acest mod la afirmarea și dezvoltarea culturii antreprenoriale în societate. Principalii beneficiari ai CEDA sunt tinerii din Republica Moldova, în primul rând absolvenții școlilor profesionale, elevii din instituțiile de învățământ secundar general, cadrele didactice din aceste instituții, angajații Agențiilor pentru Ocuparea Forței de Muncă etc.
B. DESCRIEREA POZIŢIEI
CEDA anunță concursul de angajare a unui Coordonator/coordonatoare a programelor de instruire. El/ea participă la recrutarea, implicarea în activitate, monitorizarea și evaluarea formatorilor contractați, este responsabil/ă de implementarea activităților de formare și monitorizarea activităților implementate în cadrul CEDA.
D. RESPONSABILITĂȚI SPECIFICE
• Facilitează organizarea activităților ce țin de instruire (inclusiv on-line). Colectează rapoartele elaborate de către formatori și în baza acestora prezintă informația pentru rapoartele narative semestriale și anuale
• Asistă managerul de proiect în elaborarea planurilor de acțiune comune (MECR, ANOFM etc.)
• Elaborează graficul instruirilor și monitorizează realizarea lor
• Editează materialele elaborate în cadrul proiectului și asigură plasarea lor on-line
• Se implică în elaborarea rapoartelor narative semestriale și anuale pentru donatori
• Supraveghează, editează plasarea de știri/articole legate de activitățile proiectelor pe site-ul web și social media
• Asigură colaborarea cu organizațiile partenere, în mod special la componenta instruiri
• Elaborează și urmărește implementarea Planului anual de Monitorizare și Evaluare a programelor
• Introduce sarcinile echipei în sistemul de Task Management al organizației
• Lucrează la elaborarea propunerilor de proiecte noi
• Traduce și pregătește anumite documente, la necesitate
• Realizează funcția de interpret/traducător, dacă este necesar (engleză/română/rusă)
• Alte sarcini care pot apare pe parcurs.
Activitatea se bazează pe aceste responsabilități dar nu se limitează la ele!
E. CERINȚE PRIVIND CALIFICAREA

Cerințele minime de calificare:
• Studii superioare în domeniul educație și/sau economie, management
• Experiență de formator și/sau minimum 3 ani de experiență în organizarea activităților de formare
• Experiență de lucru în implementarea proiectelor
• O bună cunoaștere a limbilor română, engleză, rusă (vorbire fluentă și scriere)

Dosarul de aplicare se va expedia la adresa oficiu@ceda.md până la data de 28.10.2020, ora 17.00 cu titlu: Angajare Coordonator Programe Instruiri. Dosarul va conține:
• Scrisoare de intenție (maximum o pagină)
• CV-ul actualizat
Doar persoanele pre-selectate vor fi contactate și invitate la interviu. Vă mulțumim anticipat!
Телефон:
+373 698 44 829, +373 22 885 425
Контактное лицо:
Cojocaru Cristina
E-mail:
Сайт:
www.ceda.md
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть